/ By microchip / Uncategorized / 0 Comments

Συχνές ερωτήσεις

Πως συνδέω το Bluetooth με τη συσκευή μου?
Για να «ζευγαρώσετε» τo φορητό σας με κάποιο περιφερειακό ή αξεσουάρ Bluetooth, θα πρέπει και οι 2 συσκευές να υποστηρίζουν το ίδιο πρωτόκολλο επικοινωνίας. Πολλές συσκευές ενώ υποστηρίζουν σύνδεση μέσω Bluetooth, δεν μπορούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους. Παράδειγμα αυτού του προβλήματος είναι τα παλαιότερα μοντέλα Apple που δεν υποστήριζαν παρά μόνον ορισμένα ακουστικά και εκτυπωτές. Εάν δεν μπορείτε να συνδέσετε επιτυχώς τη συσκευή σας με κάποιο αξεσουάρ πχ FitBit, εκτυπωτή, ακουστικά, επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης και ένας τεχνικός μας θα σας καθοδηγήσει ώστε να λύσετε το πρόβλημα.

Έσπασε η οθόνη μου, τι επιλογές έχω?
Μπορούμε να επισκευάσουμε την χαλασμένη οθόνη σας, ολόκληρη ή με αντικατάσταση των εξαρτημάτων που έχουν υποστεί ζημιά.
Καλέστε μας για μια εκτίμηση και προσφορά, προτείνοντας σας την καλύτερη δυνατή λύση.

Η συσκευή μου κόλλησε μετά από αναβάθμιση. Τι να κάνω?
Οι τεχνικοί μας θα αναλάβουν να επαναφέρουν τη συσκευή σας στις εργοστασιακές ρυθμίσεις,
ενώ παράλληλα θα σας ενημερώσουν για το ποιά έκδοση λογισμικού είναι η κατάλληλη.

Μπορώ να αλλάξω μπαταρία στο Apple Macbook?
Φυσικά, και γίνεται, με αντίστοιχη ή μεγαλύτερης διάρκειας που καλύπτεται με 1 χρόνο εγγύηση.